Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě cs
dc.title Methodology of research in field of using cultural aspects in TV advertising en
dc.contributor.author Kubíčková, Eliška
dc.relation.ispartof Media4u Magazine
dc.identifier.issn 1214-9187 Scopus Sources, Sherpa/RoMEO, JCR
dc.date.issued 2010
utb.relation.volume 7
utb.relation.issue 4
dc.citation.spage 93
dc.citation.epage 99
dc.type article
dc.language.iso cs
dc.publisher Jan Chromý cs
dc.relation.uri http://www.media4u.cz/mm042010.pdf
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject kulturní aspekty cs
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject odborná veřejnost cs
dc.subject laická veřejnost cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject cultural aspects en
dc.subject advertising appeal en
dc.subject experts en
dc.subject general public en
dc.subject TV advertising. en
dc.description.abstract Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou. cs
dc.description.abstract The article deals with the methodological description of the most important steps to create a picture of the using cultural aspects in television advertising. The author focuses mainly on research methods for different target groups and the partial results serves as the basis for analysing of cultural aspects, which can be used in television advertising to reach potential consumers. en
utb.faculty Faculty of Management and Economics
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1000392
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28120/10:63509835!RIV11-MSM-28120___
utb.identifier.obdid 43863168
utb.source j-riv
utb.contributor.internalauthor Kubíčková, Eliška
utb.fulltext.affiliation Eliška Kubíčková Ústav managementu a marketingu, Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Department of Management and Marketing, Faculty of Management and Economics, Thomas Bata University in Zlin Mgr. Eliška Kubíčková e-mail: ekubickova@fmk.utb.cz Ústav marketingových komunikací, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Štefánikova 2431, 760 01 Zlín
utb.fulltext.dates -
utb.fulltext.references DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 1993. ISBN 80-7184-141-2. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. CHENG, H. - SCHWEITZER, J. C. Cultural Values Reflected in Chinese and U.S. Television Commercials. Journal of Advertising Research. May/June 1996. KRISHNA, V. - CHUANG, R. - AXINN, C. Global vs. Local Advertising in Taiwan. International Communication Gazette, 1997. MIKULÁŠTÍK, M. Tvořivost a inovace v práci managera. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2016-6. MOOIJ, M. de. Global Marketing and Advertising. Understanding Cultural Paradoxes. London: Sage Publications, 1998. ISBN 0-8039-5970-2. POLLAY, R. W. On the Value of Reflections on the Values in „The Distorted Mirror“. Journal of Marketing. Jul. 1987, Vol. 51. ISSN 0309-0566. ROLNÝ, I. - LACINA, L. Globalizace, etika, ekonomika. Věrovany: Jan Piszkiewicz, 2004. ISBN 80-86768-04-X. SVĚTLÍK, J. Kulturní aspekty evropské a české reklamy. Habilitační práce. Zlín: UTB Zlín, Fakulta managementu a ekonomiky, 2005. ŠREIN, Z. Lisabonská smlouva - další krok rozvoje integrace i téma velkých sporů. In: PELTRÁM, A. A KOL. Evropská integrace a Česká republika. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2849-0.
utb.fulltext.sponsorship Příspěvek je součástí výzkumného projektu IGA/78/FaME/10/D zpracovávající téma Kulturní aspekty v TV reklamě a byl uskutečněn za finanční podpory Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
utb.fulltext.projects IGA/78/FaME/10/D
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Zobrazit minimální záznam