Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky | cs |
dc.title | The quality of school in terms of care of gifted pupils | en |
dc.contributor.author | Machů, Eva | |
dc.contributor.author | Kočvarová, Ilona | |
dc.contributor.author | Císlerová, Tereza | |
dc.contributor.author | Vápeník, Petr | |
dc.identifier.isbn | 978-80-7454-316-6 | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.type | book | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.subject | Giftedness | en |
dc.subject | gifted pupil | en |
dc.subject | quality of school | en |
dc.description.abstract | Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až po prakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR). | cs |
dc.description.abstract | The publication deals with the quality of schools in terms of care for gifted students. It is divided into eight main chapters, the focus gradually takes the reader from the theoretical background issues talents of gifted children, their education and quality assessment of school to practice-oriented research. The aim of the research was to describe and evaluate the access to education of gifted students in terms of individual items in the questionnaire, as well as four factors (areas of the questionnaire) and the questionnaire as a whole; compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to teachers (gender, age, length of practice, the focus of teaching, aprobovanost) and compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to school (type of school, school size, size of the municipality, the county Czech Republic). | en |
utb.faculty | Faculty of Humanities | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/27485 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1004333 | |
utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28150/13:43870677!RIV14-MSM-28150___ | |
utb.identifier.obdid | 43870976 | |
utb.source | b-riv | |
dc.date.accessioned | 2015-05-27T12:16:46Z | |
dc.date.available | 2015-05-27T12:16:46Z | |
dc.description.sponsorship | S | |
dc.format.extent | 136 | |
utb.identifier.utb-sysno | 73015 | |
utb.identifier.nkp | 006190260 | |
utb.contributor.internalauthor | Machů, Eva | |
utb.contributor.internalauthor | Kočvarová, Ilona | |
utb.contributor.internalauthor | Císlerová, Tereza | |
utb.contributor.internalauthor | Vápeník, Petr |