Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Marketing neziskových organizací

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Marketing neziskových organizací cs
dc.title Marketing of non-profit organizations en
dc.contributor.author Bačuvčík, Radim
dc.identifier.isbn 978-80-87500-01-9
dc.date.issued 2011
dc.type book
dc.language.iso cs
dc.publisher VeRBuM
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject marketing communication. en
dc.description.abstract Monografie analyzuje současný stav marketingu a marketingových komunikací v neziskových organizací. Zabývá se možnostmi aplikace marketingových technik a principů, vzniklých v komerční sféře, do prostředí neziskových organizací. Detailně si všímá specifik marketingu a marketingového řízení v jednotlivých oborech, ve kterých neziskové organizace působí. cs
dc.description.abstract The monograph analyzes the current state of marketing and marketing communications in non-profit organizations. It deals with the possibilities of application of marketing techniques and principles, resulting from the commercial sphere, in the non-profit organizations. In detail it analyzes the specifics of marketing and marketing management in various branches in which nonprofit organizations operate. en
utb.faculty Faculty of Multimedia Communications
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1004389
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28130/11:43865953!RIV12-MSM-28130___
utb.identifier.obdid 43865973
utb.source b-riv
dc.date.accessioned 2015-05-27T12:17:02Z
dc.date.available 2015-05-27T12:17:02Z
dc.description.sponsorship V
dc.format.extent 190
utb.identifier.utb-sysno 59672
utb.identifier.nkp 004725147
utb.contributor.internalauthor Bačuvčík, Radim
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Zobrazit minimální záznam