Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem cs
dc.title From implicit theories of teaching to implicit educational knowledge en
dc.contributor.author Švec, Vlastimil
dc.contributor.author Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Chudý, Štefan
dc.identifier.isbn 80-7315-092-1
dc.date.issued 2005
dc.type book
dc.language.iso cs
dc.publisher Paido
dc.subject implicit theories en
dc.subject educational situation en
dc.subject self-reflection en
dc.subject imlicit knowledge en
dc.description.abstract Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností. cs
dc.description.abstract Book was writen as a final output from grant. In this book authors presented new facts from theoriy about implicit knowledge as a process. The main domenes are: implicit theories, educational situation, self-reflection. en
utb.faculty University Institute
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1004477
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28610/05:63503691!RIV06-GA0-28610___
utb.identifier.obdid 13554055
utb.source b-riv
dc.date.accessioned 2015-05-27T12:17:27Z
dc.date.available 2015-05-27T12:17:27Z
dc.description.sponsorship P(GA406/02/1247)
dc.format.extent 100
utb.identifier.utb-sysno 25016
utb.identifier.nkp 002112402
utb.contributor.internalauthor Švec, Vlastimil
utb.contributor.internalauthor Hrbáčková, Karla
utb.contributor.internalauthor Chudý, Štefan
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Zobrazit minimální záznam