Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Výuka studentů prostřednictvím zpracovávání případové studie | cs |
dc.title | Teaching students: learning through doing case study | en |
dc.contributor.author | Mandincová, Petra | |
dc.relation.ispartof | Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, VIII | |
dc.identifier.isbn | 978-80-244-2374-6 | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.citation.spage | 187 | |
dc.citation.epage | 197 | |
dc.event.title | Conference on Qualitative Approaches and Methods in Human Science | |
dc.event.location | Olomouc | |
utb.event.state-en | Czech Republic | |
utb.event.state-cs | Česká republika | |
dc.event.sdate | 2009-01-19 | |
dc.event.edate | 2009-01-20 | |
dc.type | conferenceObject | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Palackého v Olomouci | |
dc.subject | výuka psychologie | cs |
dc.subject | vysoká škola | cs |
dc.subject | umělecký obor | cs |
dc.subject | případová studie | cs |
dc.subject | teaching psychology | en |
dc.subject | university | en |
dc.subject | fine arts | en |
dc.subject | case study | en |
dc.description.abstract | Background: Výuka psychologie na vysoké škole by neměla přinášet jen teoretické poznatky, ale zároveň umožnit jejich aplikaci v souladu s tím kterým studijním oborem. Cíle: Při výuce psychologie u studentů výtvarných oborů lze považovat za nejdůležitější, aby v prakticky orientovaných seminářích zkoušeli uvažovat v psychologických souvislostech. Měli by se učit využívat poznatky psychologie v umělecké práci, učit se komunikovat ve skupině, vyjadřovat a sdílet emoce. Metody: Seminář absolvovalo doposud okolo 150 studentů, kteří se, v souvislosti s cíli semináře, měli pokusit při zpracovávání seminární práce o případovou studii životního příběhu, příp. skupiny. Závěry: Budeme prezentovat, jak si s daným úkolem studenti poradili, jaká volili témata, jak pracovali v týmu. Bude možné zhodnotit jejich rozvoj, stejně jako se pokusíme podat některé poznatky o tomto typu studentů. Uvedený způsob práce se studenty, který popíšeme, by bylo možné aplikovat i na jiných vysokých školách. | cs |
dc.description.abstract | Background: Teaching of psychology is not about giving students only theoretical information but also knowledge which can be applied to their branch of study. Aims: The most important thing in teaching psychology for students of fine arts is to make them think about psychological connections. They should learn to use psychological knowledge in artistic practice, to communicate in a group, to express and share emotions. Methods: This seminar was attended by about 150 students, which had to try to do either personal or eventually group case study according to the goals of a seminar. Conclusion: We will present how students solved assigned schoolwork, what topics were chosen and also how they worked in teams. It will be possible to evaluate their development as well as give some information about this type of students. This way of working with students described here can be applicable at different universities as well. | en |
utb.faculty | Faculty of Management and Economics | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1005130 | |
utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28120/09:63508607!RIV10-MSM-28120___ | |
utb.identifier.obdid | 43861199 | |
utb.identifier.wok | 000279321500017 | |
utb.source | d-wok | |
dc.date.accessioned | 2015-06-29T11:54:04Z | |
dc.date.available | 2015-06-29T11:54:04Z | |
utb.contributor.internalauthor | Mandincová, Petra |