Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Rozvoj matematických dovedností u nadaných dětí předškolního věku | cs |
dc.title | Development of mathematical skills of preschools gifted children. | en |
dc.contributor.author | Machů, Eva | |
dc.relation.ispartof | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách | |
dc.identifier.isbn | 978-80-210-6144-6 | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.event.location | Brno | |
utb.event.state-en | Czech Republic | |
utb.event.state-cs | Česká republika | |
dc.type | bookPart | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Masarykova univerzita | |
dc.subject | gifted preschooler | en |
dc.subject | manifestation of mathematical gift | en |
dc.subject | amendments of educational content | en |
dc.subject | modification in educational process and environment | en |
dc.subject | enriching curriculum | en |
dc.subject | case study of a child with mathematical gift | en |
dc.description.abstract | Kapitola se zabývá problematikou edukace nadaných předškoláků. V úvodu je popsán současný stav problematiky, definice nadání a druhy nadání v předškolním věku, přičemž se další část zaměřuje na nadání matematické. Dále jsou nastíněny projevy matematického nadání a vzdělávací potřeby nadaných dětí předškolního věku. Hlavní část je věnována obecným i konkrétním návrhům na změnu obsahu výuky, vzdělávacího procesu a prostředí výuky v mateřských školách se zaměřením na integraci nadaného dítěte do kolektivu vrstevníků. Kapitolu uzavírá kasuistika chlapce s projevy nadaného chování v matematice. | cs |
dc.description.abstract | The chapter deals with the education of gifted preschoolers. The introduction describes the current status of the problem, the definition of a gift and types of gift in preschool. The next part focuses on mathematical talent, describes how the mathematical gift is born and the education needs of these gifted preschoolers. The main part shows general as well as specific proposal to amend the content of teaching, learning process and learning environment in kindergartens with a focus on the integration of a gifted child with their peers. The chapter concludes with a case study of a child with mathematical gift. | en |
utb.faculty | Faculty of Humanities | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1005976 | |
utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28150/12:43869190!RIV14-MSM-28150___ | |
utb.identifier.obdid | 43869423 | |
utb.source | c-riv | |
dc.date.accessioned | 2016-04-28T10:37:28Z | |
dc.date.available | 2016-04-28T10:37:28Z | |
dc.description.sponsorship | V | |
dc.format.extent | 262 | |
utb.identifier.utb-sysno | 81244 | |
utb.identifier.nkp | 5761974 | |
utb.contributor.internalauthor | Machů, Eva | |
riv.obor | AM | |
utb.fulltext.affiliation | Eva Machů Ústav pedagogických věd Fakulta humanitních studií UTB nám. T. G. Masaryka 1279, 760 01 Zlín. E-mail: machu@fhs.utb.cz | |
utb.fulltext.dates | - | |
utb.fulltext.faculty | Faculty of Humanities | |
utb.fulltext.ou | Department of Pedagogical Sciences |