Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
Název: | Determinanty autoregulace interkulturního učení |
Autor: | Hladík, Jakub |
Typ dokumentu: | Kapitola v odborné knize (Czech) |
ISBN: | 978-80-7315-214-7 |
Abstrakt: | Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsány determinanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice. |
Fyzické výtisky: | Jednotky v katalogu Knihovny UTB |
Zobrazit celý záznam |