Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce | cs |
dc.title | Motivation and selfdiscipline as a basic of auto-regulation of learning or auto-regulation by prism of Pecka's conception | en |
dc.contributor.author | Vávrová, Soňa | |
dc.relation.ispartof | Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů | |
dc.identifier.isbn | 978-80-7315-214-7 | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.event.location | Brno | |
utb.event.state-en | Czech Republic | |
utb.event.state-cs | Česká republika | |
dc.type | bookPart | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Paido | |
dc.subject | Auto-regulation | en |
dc.subject | auto-regulation of learning | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | will | en |
dc.subject | social environment | en |
dc.description.abstract | Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe, kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení. | cs |
dc.description.abstract | In the presented chapter the author deals with the issue of auto-regulation within one’s life focusing on the auto-regulation of pupils’/students’ learning. She looks for possible determinants that quite significantly influence the degree of the development of an individual’s auto-regulation. She considers the skill of an honest reflection when an individual is able to identify his strong and weak points within the process of learning, to follow himself and to make, on the basis of results of introspection, corrections and changes, to be a possible way to achieving a high degree of the development of auto-regulation of learning. In agreement with Peck she considers an honest approach to himself, motivation and will to be the foundations of auto-regulation of learning. | en |
utb.faculty | Faculty of Humanities | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1006070 | |
utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28150/10:43865553!RIV12-GA0-28150___ | |
utb.source | c-riv | |
dc.date.accessioned | 2016-04-28T10:37:42Z | |
dc.date.available | 2016-04-28T10:37:42Z | |
dc.description.sponsorship | P(GA406/09/1240) | |
dc.format.extent | 126 | |
utb.identifier.utb-sysno | 63099 | |
utb.identifier.nkp | 5222912 | |
utb.contributor.internalauthor | Vávrová, Soňa | |
riv.obor | AM | |
utb.fulltext.affiliation | Soňa Vávrová | |
utb.fulltext.dates | - |