Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Analýza komunikace ohniskové skupiny ve výchovném ústavu | cs |
dc.contributor.author | Vávrová, Soňa | |
dc.contributor.author | Gavora, Peter | |
dc.relation.ispartof | Studia paedagogica | |
dc.identifier.issn | 1803-7437 Scopus Sources, Sherpa/RoMEO, JCR | |
dc.identifier.issn | 2336-4521 Scopus Sources, Sherpa/RoMEO, JCR | |
dc.date.issued | 2014 | |
utb.relation.volume | 19 | |
utb.relation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 105 | |
dc.citation.epage | 121 | |
dc.type | article | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Masarykova univerzita | |
dc.identifier.doi | 10.5817/sp2014-2-6 | |
dc.relation.uri | http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/738/0 | |
dc.relation.uri | http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/download/738/832 | |
utb.faculty | Faculty of Humanities | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1008187 | |
utb.identifier.obdid | 43871573 | |
utb.source | j-crossref | |
dc.date.accessioned | 2018-08-30T13:31:29Z | |
dc.date.available | 2018-08-30T13:31:29Z | |
dc.rights | Attribution 4.0 International | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.rights.access | openAccess | |
utb.contributor.internalauthor | Vávrová, Soňa | |
utb.contributor.internalauthor | Gavora, Peter | |
utb.fulltext.affiliation | Soňa Vávrová Peter Gavora Kontakt na autory Soňa Vávrová Centrum výzkumu Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně E-mail: vavrova@fhs.utb.cz Peter Gavora Centrum výzkumu Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně E-mail: gavora@fhs.utb.cz Contacts to authors Soňa Vávrová Research Centre, Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín E-mail: vavrova@fhs.utb.cz Peter Gavora Research Centre, Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín E-mail: gavora@fhs.utb.cz | |
utb.fulltext.dates | - | |
utb.fulltext.references | Běhounková, L. (2007). Artefiletická facilitace a intervence rizikových žáků na 2. stupni základní školy (rigorózní práce). Brno: Masarykova univerzita. Bostrom, R. N. (1970). Patterns of communicative interaction in small groups. Speech Monographs, 37(4), 257–263. Brown, B. B., Clasen, D. R., & Eicher, S. A. (1986). Perceptions of peer pressure, peer conformity dispositions, and self-reported behavior among adolescents. Developmental Psychology, 22(4), 521–530. Bühler, K. (1934). Sprachtheorie. Jena/Stuttgart: G. Fischer Verlag. Eisenberg, N., Sadovsky, A., Spinrad, T. L., Fabes, R. A., Losoya, S. H., & Valiente, C. (2005). The relations of problem behavior status to children’s negative emocionality, effortful control, and impulsivity: Concurrent relations and prediction of change. Developmental Psychology, 41(1), 193–211. Endler, N. S., & Kocovski, N. L. (2005). Self-Regulation and Distress in Clinical Psychology. In M. Boekaerts, P. R. Pintrich, & M. Zeidner (Eds.), Handbook of Self-Regulation (s. 569–599). San Diego: Academic Press. Erikson, E. H. (1999). Životní cyklus rozšířený a dokončený. Praha: Nakladatelství Lidové noviny. Flick, U. (2002). An introduction to qualitative research. London: Sage Publications. Halliday, M. A. K. (1975). Learning How to Mean. London: Edward Arnold. Jakobson, R. (1960). Lingustics and Poetics. Dostupné z: http://www.akira.ruc.dk/~new/Ret_og_Rigtigt/Jakobson_Eks_15_F12.pdf. Jedlička, R. (2004). Děti a mládež v obtížných životních situacích: Nové pohledy na problematiku životních krizí, deviací a úlohu pomáhajících profesí. Praha: Themis. Kerbrat-Orecchion, C. (2004). Introducing Polylogue. Journal of Pragmatics, 36(1), 1–24. Kidd, P. S., & Parshall, B. (2000). Getting the Focus and the Group: Enhancing Analytical Rigor in Focus Group Research. Qualitative Health Research, 10(3), 293–308. Kitzinger, J. (1994). The methodology of focus groups: The importance of interaction between research participants. Sociology of Health and Illness, 16(1), 103–121. Kitzinger, J. (1995). Introducing focus groups. British Medical Journal, 1995(311), 299–311. Maes, S., & Gebhardt, W. (2005). Self-Regulation and Health Behavior: The Health Behavior Goal Model. In M. Boekaerts, P. R. Pintrich, & M. Zeidner (Eds.), Handbook of Self-Regulation (s. 343–368). San Diego: Academic Press. Morgan, D. L. (2001). Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Boskovice: Albert. Sacks, H. (1992). Lectures on Conversation. Oxford: Blackwell. Samuhelová, M. (1988). Štruktúry v pedagogickej komunikácii. In P. Gavora (Ed.), Pedagogická komunikácia v základnej škole (s. 53–75). Bratislava: Veda. Šeďová, K., Švaříček, R., Makovská, Z., & Zounek, J. (2011). Dialogické struktury na druhém stupni základní školy. Pedagogika, 61(1), 13–33. Škoviera, A. (2007). Dilemata náhradní výchovy. Praha: Portál. Tangney, J. P., Baumeister, R. F., & Boone, A. L. (2004). High self-control predicts good adjustment, less pathology, better grades, and interpersonal success. Journal of Personality, 72(2), 271–324. Vojtová, V. (2004). Kapitoly z etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti. Brno: Masarykova univerzita v Brně. Zákon č. 109/2002 Sb., o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy ve školských zařízeních a o preventivně výchovné péči ve školských zařízeních a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (2002). Praha: MŠMT. | |
utb.fulltext.sponsorship | Výzkum byl uskutečněn v rámci řešení grantového projektu GA ČR č. 13-04121S Porozumění procesu autoregulace u dětí a mládeže v institucionální péči. | |
utb.fulltext.projects | GAČR 13-04121S |