Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Game mechanics and aesthetics differences for tangible and intangible goods provided via social media

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
HAZIRI, Fortesa, Miloslava CHOVANCOVÁ a Faton FETAHU. Game mechanics and aesthetics differences for tangible and intangible goods provided via social media. Management and Marketing [online]. 2019, vol. 14, iss. 2, s. 176-187. [cit. 2024-11-22]. ISSN 1842-0206. Dostupné z: https://content.sciendo.com/view/journals/mmcks/14/2/article-p176.xml.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International