Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The impact of social media on consumer-brand loyalty: A mediating role of online based-brand community

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
JIBRIL, Abdul Bashiru, Michael Adu KWARTENG, Miloslava CHOVANCOVÁ a Michal PILÍK. The impact of social media on consumer-brand loyalty: A mediating role of online based-brand community. Cogent Business and Management [online]. 2019, vol. 6, iss. 1 [cit. 2024-12-26]. ISSN 2331-1975. Dostupné z: https://www.cogentoa.com/article/10.1080/23311975.2019.1673640.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International