Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Essential factors for building customer relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
BARTÓK, Ottó a Jana MATOŠKOVÁ. Essential factors for building customer relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic. E a M: Ekonomie a Management [online]. 2022, vol. 25, iss. 2, s. 134-151. [cit. 2024-11-22]. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://www.ekonomie-management.cz/archiv/vyhledavani/detail/2039-essential-factors-for-building-customer-relationships-on-facebook-evidence-from-the-czech-republic/.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial 4.0 International