Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Examining the influence of brand personality dimension on consumer buying decision: evidence from Ghana

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
ATTOR, Cleophas, Abdul Bashiru JIBRIL, John AMOAH a Miloslava CHOVANCOVÁ. Examining the influence of brand personality dimension on consumer buying decision: evidence from Ghana. Management & Marketing-Challenges for the Knowledge Society [online]. 2022, vol. 17, iss. 2, s. 156-177. [cit. 2024-11-09]. ISSN 1842-0206. Dostupné z: https://www.sciendo.com/article/10.2478/mmcks-2022-0009.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International