Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Online brand community and consumer brand trust: Analysis from Czech millennials

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
AMOAH, John, Abdul Bashiru JIBRIL, Sulemana BANKUORU EGALA a Solomon A. KEELSON. Online brand community and consumer brand trust: Analysis from Czech millennials. Cogent Business and Management [online]. 2022, vol. 9, iss. 1 [cit. 2024-11-12]. ISSN 2331-1975. Dostupné z: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/23311975.2022.2149152.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International