Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
dc.title | Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí | cs |
dc.title | Self-Regulated Learning Process Analysis of Students in Helping Professions | en |
dc.contributor.author | Hrbáčková, Karla | |
dc.contributor.author | Švec, Vlastimil | |
dc.relation.ispartof | Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů | |
dc.identifier.isbn | 978-80-7315-214-7 | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.event.location | Brno | |
utb.event.state-en | Czech Republic | |
utb.event.state-cs | Česká republika | |
dc.type | bookPart | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Paido | |
dc.subject | Self-regulated learning | en |
dc.subject | auxiliary services professions | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | cogntive strategies | en |
dc.subject | metacognitive strategies | en |
dc.subject | self-efficacy | en |
dc.description.abstract | Tato kapitola předkládá základní výsledky řešení grantového projektu GA ČR 406/09/1240 Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Představuje optimalizovaný nástroj pro měření autoregulace učení vysokoškolských studentů. Vícerozměrná analýza rozptylu ukazuje na významné rozdíly v míře autoregulace učení (v kombinaci všech jejích oblastí, tj. motivační orientace, smysluplnosti studia, použití metakognitivních strategií a osobní zdatnosti) mezi muži a ženami(studenty a studentkami), podle věku a formy studia, studovaného oboru a ročníku. Potvrzuje také předpoklad, že studenti s vyšší mírou autoregulace učení dosahují lepších studijních výsledků. Výsledky analýz lze zahrnout do modifikované přípravy studentů pomáhajících profesí na FHS UTB ve Zlíně. | cs |
dc.description.abstract | This chapter presents the basic results of the grant project GA CR 406/09/1240 Cognitive and Noncognitive Determinants of the Self-Regulated Learning Development for Auxiliary Services Professions´ Students. This study provides an optimized tool for measuring the level of self-regulated learning in university students. The multivariate analysis of variance showed statistically significant differences between gender groups, age categories and form of study, year and specialization on the combined dependent variables (self-efficacy, motivation orientation, metacognitive strategies and study value). High achieving students were more likely to engage in all self-regulated components than the low achieving ones. The results of the analysis can be integrated in a modified model for the professionally oriented preparation (education) of future workers in the auxiliary professions provided by FHS TBU in Zlín. | en |
utb.faculty | Faculty of Humanities | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1006041 | |
utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28150/10:43865601!RIV12-GA0-28150___ | |
utb.identifier.obdid | 43865615 | |
utb.source | c-riv | |
dc.date.accessioned | 2016-04-28T10:37:37Z | |
dc.date.available | 2016-04-28T10:37:37Z | |
dc.description.sponsorship | P(GA406/09/1240) | |
dc.format.extent | 123 | |
utb.identifier.utb-sysno | 63099 | |
utb.identifier.nkp | 5222912 | |
utb.contributor.internalauthor | Hrbáčková, Karla | |
utb.contributor.internalauthor | Švec, Vlastimil | |
riv.obor | AM |