Contact Us | Language: čeština English
Title: | Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí |
Author: | Hrbáčková, Karla; Švec, Vlastimil |
Document type: | Book chapter (Czech) |
ISBN: | 978-80-7315-214-7 |
Abstract: | Tato kapitola předkládá základní výsledky řešení grantového projektu GA ČR 406/09/1240 Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Představuje optimalizovaný nástroj pro měření autoregulace učení vysokoškolských studentů. Vícerozměrná analýza rozptylu ukazuje na významné rozdíly v míře autoregulace učení (v kombinaci všech jejích oblastí, tj. motivační orientace, smysluplnosti studia, použití metakognitivních strategií a osobní zdatnosti) mezi muži a ženami(studenty a studentkami), podle věku a formy studia, studovaného oboru a ročníku. Potvrzuje také předpoklad, že studenti s vyšší mírou autoregulace učení dosahují lepších studijních výsledků. Výsledky analýz lze zahrnout do modifikované přípravy studentů pomáhajících profesí na FHS UTB ve Zlíně. |
Physical copies: | Copies in TBU Library catalogue |
Show full item record |