Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Understanding cosmopolitan consumers' repeat purchasing in the eMarketplace: Contribution from a brand orientation theoretical perspective

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
OSAKWE, Christian Nedu, Henry BOATENG, Simona POPA, Miloslava CHOVANCOVÁ a Pedro SOTO-ACOSTA. Understanding cosmopolitan consumers' repeat purchasing in the eMarketplace: Contribution from a brand orientation theoretical perspective. E+M Ekonomie a Management [online]. 2016, vol. 19, iss. 4, s. 149-166. [cit. 2024-11-22]. ISSN 1212-3609. Dostupné z: http://www.ekonomie-management.cz/en/archiv/search/detail/1357-understanding-cosmopolitan-consumers-repeat-purchasing-in-the-emarketplace-contribution-from-a-brand-orientation-theoretical-perspective/.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial 4.0 International