Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The impact of customer retention orientation and brand orientation on customer loyalty and financial performance in SMEs: Empirical evidence from a Balkan country

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
CIUNOVA-SHULESKA, Anita, Nikolina PALAMIDOVSKA-STERJADOVSKA, Christian Nedu OSAKWE a Joseph Omotoso AJAYI. The impact of customer retention orientation and brand orientation on customer loyalty and financial performance in SMEs: Empirical evidence from a Balkan country. Journal for East European Management Studies [online]. 2017, vol. 22, iss. 1, s. 83-104. [cit. 2024-11-24]. ISSN 0949-6181. Dostupné z: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/0949-6181-2017-1-83/the-impact-of-customer-retention-orientation-and-brand-orientation-on-customer-loyalty-and-financial-performance-in-smes-empirical-evidence-from-a-balkan-country-jahrgang-22-2017-heft-1.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články