Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
Název: | Klíčová kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty a její pojetí či absence v kurikulech ČR a SR |
Autor: | Černá, Libuše |
Typ dokumentu: | Článek ve sborníku (Czech) |
Zdrojový dok.: | Teoretické reflexe hudební výchovy. 2016, vol. 12, issue 1, p. 1-10 |
ISSN: | 1803-1331 (Sherpa/RoMEO, JCR) |
Abstrakt: | Autorka v příspěvku nahlíží na klíčové kompetence v kontextu obecných cílů všeobecného vzdělávání vyššího sekundárního stupně. Soustředí se na kurikulární dokumenty čtyřletých gymnázií v ČR a SR na státní úrovni a dotýká se pojetí či absence klíčové kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty. Odkazuje na Evropský referenční rámec a jeho 8. klíčovou kompetenci tzv. „Kulturní povědomí a vyjádření“ jakožto výchozí inspiraci pro vymezení klíčové kompetence s aspekty kulturními, uměleckými či estetickými v kurikulech ČR. |
Plný text: | http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_12_1/obsah.htm |
Zobrazit celý záznam |