Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Perceived usefulness of social media in financial decision-making: Differences and similarities

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
KHAN, Khurram Ajaz, Mohammed Anam AKHTAR a Pankaj Kumar TRIPATHI. Perceived usefulness of social media in financial decision-making: Differences and similarities. Innovative Marketing [online]. 2020, vol. 16, iss. 4, s. 145-154. [cit. 2024-11-24]. ISSN 1814-2427. Dostupné z: https://businessperspectives.org/journals/innovative-marketing/issue-367/perceived-usefulness-of-social-media-in-financial-decision-making-differences-and-similarities.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International